Skolemad

Frokostordning

Skolemad

Skørping Skole har et samarbejde med Aarestrup Forsamlingshus og Bagtanker, som tilbereder og leverer skolemaden til Skørping Skole i middagspausen kl. 11.30.

Mad fra Aarestrup Forsamlingshus
Bestilling og betaling foregår via Skolemad.nu (https://www.skolemad.nu/). Herefter videresendes man til kontooprettelse, login og bestillingsmenu. Yderligere beskrivelse af vilkår, retter, bestilling og betaling kan også læses her.

Bestillingen af dagens skolemad kan foretages indtil kl. 7.30. Herefter lukker dagens bestilling. Maden leveres på skolen kl. 11.30 og udleveres gennem skoleboden.

Mad fra Bagtanker
Bestilling og betaling foregår via Skolemadpakker | Bagtanker (bag-tanker.dk)  Der kan både bestilles mad til 12-pausen.

VED FEJLBESTILLING ELLER AFBESTILLING SKAL DETTE SENEST MEDDELES BAGTANKER VIA TELEFON PÅ 20 80 00 33 ELLER VIA MAIL PÅ INFO@BAG-TANKER.DK KL 07:00 PÅ DAGEN.